Vreau sa fac un retur sau sa schimb unul sau mai multe produse comandate. Cum procedez?

Adresa unde trebuiesc returnate produsele este intotdeauna adresa de unde au fost livrate produsele (livrarea se face din mai multe locatii/magazine Kvantum Sport in functie de stocul disponibil). Acest lucru se poate vedea pe factura fiscala la rubrica “Punct de lucru”.

Pentru retur, poti alege restituirea contravalorii produselor returnate sau schimbarea cu o alta marime doar daca mergi personal in magazinele fizice Under Armour. Contul bancar si numele titularului trebuie specificate pe formularul de retur, indiferent de optiunea de retur aleasa, pentru a evita o eventuala intarziere a procesarii returului. Termenul pentru restituirea banilor este de maxim 14 zile calendaristice, din momentul in care produsele returnate ajung la noi si sunt verificate.

Te rugam sa pui in colet factura si formularul de retur (care sunt pe aceeasi pagina), completat cu codurile produselor pe care le returnezi, contul IBAN si numele titularului de cont.

Avem rugamintea ca produsele sa fie in ambalajul original (cutie) si, suplimentar, intr-o punga/folie si sa sigilezi cu banda adeziva.

Daca ai nevoie de alte informatii legate de statusul returului tau, ne poti contacta la info.ro@kvantumsport.com folosind titlul “Status retur”.

Articole asemenatoare

Contact

Trimite-ne un e-mail la online.ro@kvantumsport.com

Vom incerca sa va raspundem cat mai curand posibil.